Benvinguts al 2016 del Vespa Club Sabadell, per Núria Teruel

Benvolguts,

Us donem la benvinguda a la plana web del Vespa Club Sabadell.

Avui posem en marxa aquest canal de comunicació per us comunicarem totes les novetats, idees i aventures que a partir d’ara comencem al Vespa Club Sabadell.

Som el Vespa Club més antic de tota Espanya amb 55 anys d’història i sempre acompanyats dels nostres ferros entranyables per mil i un camins.

Volem aprofitar l’ocasió per informar-vos també de que estem planificant i assajant proves ‘antigues’ que volem reprendre com el Quo Vadis, la prova del mig litre i proves de regularitat.

Si voleu rebre més informació feu servir el formulari de contacte i molt gustosament us mantindrem informats.

Ja sigui per web, per Facebook o per Youtube, no us perdeu les mil i una histories que tenim per endavant.

Salutacions i novament benvinguts,

Núria Teruel
Presidenta del Vespa Club Sabadell

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir!