Cavalcada de Reis de Sabadell 2017 i altres temes

Benvolguts socis,

Ja s’apropen festes nadalenques i com és habitual el Vespa Club Sabadell participarà a la cavalcada de reis.

Volem convidar-vos a tots vosaltres a participar com a socis del Vespa Club Sabadell.

Aquest any l’ajuntament ha decidit que no hi ha un límit de vespes. Sortirem tots junts al final de la cavalcada abans del sis-cents, tots amb la mateixa roba i sacs de joguines.

Si esteu interessats de fer el recorregut amb les vostres vespes poseu-vos en contacte amb nosaltres. La participació a la cavalcada és gratuïta i exclusiu als socis del Vespa Club Sabadell.

L’únic requeriment és omplir una autorització si viatgen menors de 18 anys amb vosaltres i la fotocòpia de l’assegurança.

Altres temes molt importants:

– Fins el proper dijous 15 de desembre tindrem participacions de loteria del número 03388 pel sorteig de Nadal del 22 de desembre. Si voleu participar amb nosaltres poseu-vos en contacte i us en guardarem.

– Estem recopilant informació antiga del Vespa Club Sabadell per escanejar-ho i oferir-ho per internet a tothom. Creiem que és important que un club com el nostre amb tants anys d’història , que inclús pertany al patrimoni de la ciutat, tingui ben classificat el seu fons documental. Si teniu documents antics o fotos de Sabadell on surti el club o les vostres vespes, si ens les faciliteu les escanejaríem i us les retornaríem en perfecte estat.

– Aquest dimecres 14 de desembre no us perdeu a TV3 a les 13.30 el programa Espai Terra. Parlaran de l’aniversari de la Vespa (aquest any fa 70 anys) i s’exposaran dos vespes del Vespa Club Sabadell.

Finalment, recordar-vos que per posar-vos en contacte amb nosaltres podeu fer-ho pels canals habituals: correu electrònic, Facebook i plana web www.vespaclubsabadell.cat

Atentament,

Vespa Club Sabadell